Wednesday, September 6, 2023

NIVEA BLACKBERRY SHINE

 NIVEA BLACKBERRY SHINE (LIPBALM)


Rahsia bibir mungil macam bontot baby,hari ni MP nak cuci sawang dekat blog ni alang2 tu aku update lah sikit.

Aku jenis yang obses gila simpan lipbalm,losyen, scrub and perfume. Kalau ada promotion dekat watsons ke guardian ke, first thing first aku tengok benda-benda ni. Dalam banyak-banyak lipbalm yang aku try, lipbalm ni buat bibir aku moist gila. Serious! korang kena try. 

Nivea ni, sumpah best gila!


U should try. Aku ad lah try brand lain tapi tak kena dengan citer rasa aku. Nivea ni dia punya teksture dia smooth sikit. kau pakai rasa soft lah. Dia warna merah gelap-gelap alahhh macam kulit blackbery tu. bau dia pun sebijik macam blackberry.


Lagi satu jenama wardah.

Yang ni best sebab dia cooling

cumanya aku tak berapa suka sangat teksture dia kasar sikit,lepas tu rasa dia macam terlampau wangi bila apply kat bibir. tapi aku pakai je sebab dah belikan. 

nota kaki : https://www.nivea.com.my/ dah boleh kot bagi aku free gift, aku sekarang dah jadi pengguna tegar nivea. hahhaha







































No comments:

Post a Comment

NIVEA BLACKBERRY SHINE

  NIVEA BLACKBERRY SHINE (LIPBALM) Rahsia bibir mungil macam bontot baby,hari ni MP nak cuci sawang dekat blog ni alang2 tu aku update lah s...