Thursday, November 25, 2021

PUTUS BY NABILA RAZALI

 LIRIK LAGU PUTUS BY NABILA RAZALI 

Assalamualaikum....pejam celik pejam celik kita dah nak sampai ke penghujung tahun 2021 alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk menghirup udara segar dimuka bumi ini.

Lately ni banyak betul lagu baru yang keluar semua lagu sendu-sendu,lagu haqiem rusli hitam bersaksi putih pun kerap dimainkan di radio-radio. MP sekarang jarang nak bukak instagram dengan facebook sebab tak sanggup nak tengok kawan-kawan ramai dah kahwin hahaha.

Bila dengar lagu-lagu sendu mula lah aku rasa macam aishhh lambat naw jodoh nak sampai. Tapi aku banggalah kawan-kawan aku ramai dah mendirikan rumahtangga semoga diorang bahagia hingga kejannah...aamin.

Turn aku bila? toksahh tanya aku malas nak fikir lagi,kadang aku tak faham dengan diri sendiri bila tengok orang lain kawin aku pun rasa nak kawin , bila orang lain ada pakwe aku pun nak ada pakwe jugak. Tapi bila dah ada aku jadi bosan haha perempuan ni complicated lah! aku pun kadang tak faham dengan diri sendiri.

it's okay everything is take time. Enjoy je dulu. Aku dah fikir incase aku tak kawin jugak aku terpaksa ambik anak angkat haha penuh dengan tiba-tiba.

nah aku nak share lirik lagu dari nabila razali, banyak-banyak lagu dia. Lagu ni paling menusuk ke otak.


Lirik Lagu Putus - Nabila Razali

 

verse :

Terluka hati

Saat kau mendustakan cinta

Teganya dirimu memperlakukan begini

 

Pedih rasaku tak tertahan sebak di dada

Ingin ku luakan tapi tak berdaya

 

pre-chorus :

Engkau diri di sampingnya

Senyum seakan bahagia

Tanpa memikirkan aku

Yang merenung dirimu

Jika kau ingin ku pergi

Biasa ku undurkan diri

Aku hanyalah sandaran cinta

 

chorus :

Jangan menangis lagi

Jangan bersedih lagi

Pujuk lah hati ku yang sendu resah, pilu

Biar ku pergi jua

Biar kau bahagia

Bersama dengan dia yang kau puja

 

bridge :

Cinta kau dan aku

Tak mungkin kembali

terputus sudah selamanya

 

pre-chorus :

Jika kau ingin ku pergi

Biasa ku undurkan diri

Aku hanyalah sandaran cinta

 

chorus :

Jangan menangis lagi

Jangan bersedih lagi

Pujuk lah hati ku yang sendu resah, pilu

Biar ku pergi jua

Biar kau bahagia

Bersama dengan dia yang kau puja

 credit to : youtube

















 

No comments:

Post a Comment

NIVEA BLACKBERRY SHINE

  NIVEA BLACKBERRY SHINE (LIPBALM) Rahsia bibir mungil macam bontot baby,hari ni MP nak cuci sawang dekat blog ni alang2 tu aku update lah s...