Tuesday, November 9, 2021

BUAT DUIT DENGAN CANVA

Aku rasa dah lama aku tinggalkan ruang blog aku ni untuk di update,
but it's okay. masih panjang lagi perjalanan aku cewahh hahaha

okay aku rasa nak cerita something new yang aku baru berjinak-jinak belajar, so here we go..

first of all aku nak tahu korang penah dengar website or apps canva? if yes..okay meh aku share.

korang tahu kan website ataupun aplikasi canva ni sesuai untuk student atau pun bisnes-bisnes yang baru nak start meniaga tu depa akan guna website ni untuk create content, sama ada sticker , logo or whatsoever .

kalau korang jenis yang kreatif why not korang guna kan kreatif korang tu untuk jual design template korang. dari korang buat saja-saja baik korang godek-godek than jual. boleh lah buat duit geli-geli.

setakat ni yang aku kaji banyak gila platform yang boleh kita buat side income. (aku sebenarnya still lagi newbie dalam benda-benda ni)

aku takut gak masa mula-mula nak try jual tu , tapi aku jenis yang langgar dulu baru fikir benda ni jadi ke tak belakang citer.

okay nanti aku free aku citer lagi pasal canva ni kat korang.

No comments:

Post a Comment

NIVEA BLACKBERRY SHINE

  NIVEA BLACKBERRY SHINE (LIPBALM) Rahsia bibir mungil macam bontot baby,hari ni MP nak cuci sawang dekat blog ni alang2 tu aku update lah s...