Thursday, August 19, 2021

SAFI HIJABISTA BODYCARE AQUA GEL LOTION

Hari ni aku nak share dengan korang satu losyen yang aku tengah pakai sekarang ni. Ni hasil dari aku pergi mengail dekat guardian.

AQUA GEL LOTION (brand dari safi)


aku beli ni 2 minggu lepas so aku malas nak review lagi sebab aku nak tengok berkesan ke tak dekat aku. So far after 2 weeks aku pakai nampak lah sikit kelainan dia so meh aku kongsikan sikit.Tapi sebelum tu bagi aku bebel dulu apa aku rasa bila pakai losyen yang tak kena dengan aku.

actually aku benci gila pakai losyen yang jenis sticky dekat tangan jenis melekit-lekit tu memang aku herghh geram,so aku cari punya cari aku jumpa lah losyen ni. 

ada dua jenis yang okay satu lagi rice apa entah aku lupa brand vaselin kalau tak salah lah.Aku ada beli gak tapi tak try lagi.

masa aku beli guardian tengah buat sales so harga dia dalam RM8 macam tu seriously very cheap.

botol dia besar gila, bau dia pun wangi and yang paling penting dia terus meresap dekat kulit, kau dah tak payah nak gosok-gosok sampai merah tangan . 

bahan-bahan dia pun memang sesuai untuk semua jenis kulit : 




after 2 weeks of use , memang akan rasa perbezaan dia . kulit jadi moist,lembut and yang paling penting dah tak nampak kering. Senang citer kulit kau dah jadi macam bontot baby lah gebu-gebu je.

cara penggunaan dia terpulang dekat masing-masing macam aku,aku selalu pakai lepas mandi dengan sebelum tidur. sebab aku nak dia serap terus direct dalam kulit aku.Lagi satu yang best pasal losyen ni bila bangun tidur pun still bau wangi lagi.

for those yang malas nak mandi really recommended 😂 hahahah joking . so sapa yang tak try lagi boleh lah try tak rugi pun okehh.

Disclaimer : ni bagi aku,dekat orang lain aku tak tahu lah macam mana pulak.

mana nak dapat ? of course guardian, watsons aku tak pasti sebab aku try cari kat watsons tempat aku memang takde jual. harga dia RM 8 aku beli waktu sales. 

No comments:

Post a Comment

NIVEA BLACKBERRY SHINE

  NIVEA BLACKBERRY SHINE (LIPBALM) Rahsia bibir mungil macam bontot baby,hari ni MP nak cuci sawang dekat blog ni alang2 tu aku update lah s...