Saturday, August 14, 2021

HARI BERDUKA CITA

 

24.06.2016 (HARI ARWAH TOK ABAH AKU 
MENINGGAL,AL-FATIHAH UNTUK ARWAH)

Waktu aku nak pergi daftar dapat call dari hospital and diorang cakap tok bah dah takde. ayah aku tabah gila waktu tu dia cakap kita settle kan dulu daftar ni pastu kita settle kan arwah pulak.

Sampai kat sana settle daftar semua, aku tak join orintasi aku terus balik.

and the others day bermula lah hari aku jadi seorang pelajar senibina yang tak berapa nak membina.

first day okay

second day okay

first week okay

second week okay

first month okay

2nd month......i'm dead  


fact

waktu tidur aku 100% berubah beb,bayangkan lah hahah.
Reality

macam aku tunjuk kat atas tu, macam tu lah life aku kadang tu kat meja pun aku boleh terlelap. Ni baru sijil belum diploma. nanti next post aku tunjuk hasil keja ak yang entah pape tu. hahaha tak de bakat langsung!




No comments:

Post a Comment

NIVEA BLACKBERRY SHINE

  NIVEA BLACKBERRY SHINE (LIPBALM) Rahsia bibir mungil macam bontot baby,hari ni MP nak cuci sawang dekat blog ni alang2 tu aku update lah s...