Thursday, August 19, 2021

JARI JEMARI BERBUNYI

 


SELAMAT PETANG

Hari ni bumi malaysia rasa sejuk je feeling-feeling dekat oversea gitewww cewahhh....maybe sekarang musim hujan. Memandangkan aku pun sekarang "work from home" so rasa seronok tu terasa lebih lah sikit.

Aku ada satu habit yang tak boleh nak ubah bila waktu sejuk-sejuk ni jenis suka minum air yang berais atau sejuk. Feeling dia bila dapat minum air tu rasa ya allah nikmat weh. 

i'm not coffee lover i'm chocolate lover 

stay safe semua sekarang musim wabak dan banjir kilat.

aku simpan sini kejadian yang baru menimpa di kedah aku harap orang kedah semua selamat dari sebarang bencana dan semoga allah jaga kita semua amiin.



kejadian di Yan,kedah. 




No comments:

Post a Comment

NIVEA BLACKBERRY SHINE

  NIVEA BLACKBERRY SHINE (LIPBALM) Rahsia bibir mungil macam bontot baby,hari ni MP nak cuci sawang dekat blog ni alang2 tu aku update lah s...