Wednesday, December 1, 2021

PEREMPUAN MULTITASKING?

 BETUL KE? FAKTA ATAU AUTA YANG PEREMPUAN NI SEBENARNYA MULTITASK?

Aku tak berapa nak setuju dengan ayat perempuan ni multitask , sebab bagi aku perempuan ni gifted tak semua orang sifatnya sama ,dan aku yang sebagai seorang perempuan pun boleh dikatakan aku bukan orang yang jenis multitask.

Buktinya tiap kali aku buat kerja aku tak boleh nak buat dua kerja dalam satu masa, contoh budak A bagi aku task kemudian budak B bagi aku task . Dan aku akan jadi blur dan stuck umpama tersepit di celahan batu marmar , last-last aku tak boleh nak buat dua-dua.

Aku tak tahu lah aku sorang je ke yang rasa macam ni atau orang lain pun sama, aku jealous tengok orang lain boleh buat banyak kerja. Sebelah tangan menaip sebelah tangan jawab phone. Kalau aku tu memang ak pilih salah satu je tu pun jenuh ak nak fokus.





No comments:

Post a Comment

NIVEA BLACKBERRY SHINE

  NIVEA BLACKBERRY SHINE (LIPBALM) Rahsia bibir mungil macam bontot baby,hari ni MP nak cuci sawang dekat blog ni alang2 tu aku update lah s...