Friday, December 3, 2021

DEODORANT NYAH BAU DAN TAHAN LAMA

DEODORANT NYAH BAU DAN TAHAN LAMA~ SMELLY-NO-MORE

Assalamualaikum, salam jumaat buat warga blog..korang tengah buat apa tu? hari ni aku dengan berbesar hati nak share something yang bagi aku sangat WOW giteww.

For those yang badan cepat berpeluh dan berbau korang dah tak payah risau, sebab aku ada jumpa satu deodorant ni actually dah lama dah wujud cuma aku je baru try. Aku rasa semua penah dengar, sapa yang memang pakai duduk dediam okay.

APA ITU DEODORANT SMELLY-NO-MORE



Aku pakai almost 1 month macam tu, and aku nampak perubahan dia peluh dah berkurang bau badan pun tak ada. Yang paling best dia bahan natural so dah tak payah risau ketiak kau gelap ke apa.

Cara pakai dia very easy and simple :

Bukak penutup dia lepastu basahkan batu kristal tu baru tonyoh dekat ketiak. Korang jangan direct terus tonyoh tanpa basahkan batu tu kang aku risau berdarah ketiak kau kang hahah. Texture dia kasar dan kesat ye anak-anak kalau korang tak basahkan.

Lepas dah pakai korang biar kan dalam 1 minit macam tu baru pakai baju, biar armpit korang kering dulu.

SMELLY-NO-MORE DIA ADA DUA JENIS :

Spray : yang ni dah tak payah nak letak air dekat batu tu sebab diorang dah tolong buat jadi dalam bentu cecair.

Batu kristal : yang macam aku explain dekat atas tadi. (aku beli botol besar so memang tahan lama)

Batu kristal ni ada dua jenis kecik dengan besar ,yang besar boleh tahan 6 bulan yang kecik 3 bulan (ikut pada cara korang pakai)

Ni contoh jenis spray (yang ni aku tak tahu boleh tahan berapa lama sebab aku tak pakai yang jenis macam ni)

ADA JUAL DEKAT MANA? HARGA BERAPA?

GUARDIAN & WATSONS 

Harga botol kecik : RM16.50 (yang kecik,kalau aku salah harga maafkan saya) 
Harga botol besar : RM 23.90 (harga dekat watsons)

Ni aku beli dekat guardian , time tu sales so aku dapat yang botol besar harga dalam RM18.00 macam tu. Kalu nak lagi murah boleh tengok dekat shopee. 




























No comments:

Post a Comment

NIVEA BLACKBERRY SHINE

  NIVEA BLACKBERRY SHINE (LIPBALM) Rahsia bibir mungil macam bontot baby,hari ni MP nak cuci sawang dekat blog ni alang2 tu aku update lah s...