Thursday, December 16, 2021

MELODI PENA BERBICARA

 HOW COULD THIS HAPPEN? MASTERMIND?? SERIOUSLY?


Aku terbukak hati nak cakap pasal benda ni, sumpah aku terkejut waktu ternampak berita ni. 

Ni yang sempat ss dekat fb tadi

Umur 17 tahun dan terfikir benda-benda macam ni? i'm scared , dia mengingat kan aku pasal cerita I-tanggang.

Korang yang tak pernah tengok cerita tu sila la tengok.


Cerita ni banyak konflik yang boleh kita kait kan dengan budak-budak zaman sekarang. 

Otak aku macam terkapai-kapai sekejap bila baca berita-berita macam ni,makin canggih zaman makin teruk budak-budak jadi. Nauzubillah min zalik.















No comments:

Post a Comment

NIVEA BLACKBERRY SHINE

  NIVEA BLACKBERRY SHINE (LIPBALM) Rahsia bibir mungil macam bontot baby,hari ni MP nak cuci sawang dekat blog ni alang2 tu aku update lah s...