Tuesday, August 17, 2021

HARI VAKSINASI SEDUNIA

 

vaccine 15.08.2021


actually aku punya 2nd dose hari ahad lepas,so aku nak share lah sikit apa aku rasa.

masa first dose tu aku cuma rasa nak muntah pening kepala dengan naik ruam,memandangkan aku ada alahan so side effect dia teruk sikit la. 

alhamdulillah tak ada sampai sesak nafas, so far still under control.

bila yg 2nd dose ni , aku jadi lepu plus barai sikit maybe this vaccine a bit strong. 💉 

so lepas cucuk tak de sakit sangat berbanding 1st dose tu ,sebab yang 2nd dose aku tak sempat nak rasa berdebar ke apa dia terus cucuk . hahaha geram je aku, balik rumah aku dah start rasa tak selesa sebab muka aku tetiba naik merah-merah pastu pedih and gatal gilosss. 

sampai sekarang aku merana , esok kalau tak okay jugak terpaksa aku gagahkan jugak diri aku pergi menapak ke klinik.

sapa ada side effect macam aku ,boleh share?

cc: for those yang masih ragu-ragu nak ambik vaksin tu, aku suggest pergi je lah ambik untuk kesihatan diri sendiri jugak . spread love don't hate


No comments:

Post a Comment

NIVEA BLACKBERRY SHINE

  NIVEA BLACKBERRY SHINE (LIPBALM) Rahsia bibir mungil macam bontot baby,hari ni MP nak cuci sawang dekat blog ni alang2 tu aku update lah s...