Tuesday, August 24, 2021

MALAM PESTA MUDA MUDI

 Hai,assalamualaikum rasa macam lama gila aku tak update apa-apa. Hari ni moood aku rajin sikit nak menaip setelah berapa hari aku senyap sekejap,tengah mencari mood yang kejap tenggelam kejap timbul.

aku nak share time aku kat poli, kitorang satu class kena handle event untuk budak-budak seni bina. for those yang tak tahu archi student memang busy gila, but i don't know why my poli still nak buat event jugak. So nak tak nak terpaksa jugak join even busy nak mati.

we don't have a chance to relax after class, bayangkan kau datang class dari pukul 8 pagi balik pukul 6 tu pun kadang extend sampai maghrib.


Ni contoh backdrop yang kitorang buat

lepas dah siap rasa seronok walaupun aku balik bilik lepas subuh hahaha.

sapa yang teringin nak jadi zombi sila lah masuk ke alam senibina.



No comments:

Post a Comment

NIVEA BLACKBERRY SHINE

  NIVEA BLACKBERRY SHINE (LIPBALM) Rahsia bibir mungil macam bontot baby,hari ni MP nak cuci sawang dekat blog ni alang2 tu aku update lah s...