Thursday, January 20, 2022

TODAY IT'S NOT A GOOD DAYS

TIRED FOR BEING NICES....

Hai,assalamualaikum..hari ni mood aku berkecelaru sikit. Korang pernah tak kena fake hope? tak pernah? emm aku pernah.

Kadang benda ni jadi kau tak perasan pun, kau baru putus tup-tup konon ada lah someone yang datang bagi kata-kata semangat, lepak sesama bergurau senda.

Caring, always taking care to you. Aku tak tahu lah aku perasan ke apa tapi yela aku perempuan kot. Bila kau dah takde tempat nak share something dia selalu ada rupa-rupa nya dah ada partner. 

Paling aku tak suka bila ayat dia "kalau orang bagi tahu orang dah tunang ,dia nak ke kawan dengan orang lagi" . what the fu*k its going on ! Of course lah aku blah kau da bertunang kot. Apa perasaan tunang kau bila dapat tahu tunang dia kawan dengan perempuan lain?

Sakit, gentle sakit. Aku cakap macam tu sebab aku perempuan aku tahu apa diorang rasa. And aku takkan jadi perosak hubungan orang. Berdosa.

Cuma nasihat aku dekat lelaki-lelaki luar sana, stop lah! stop bodohkan orang perempuan, kau dah ada partner kau stay je dengan dia tak payah nak menggatal dengan perempuan lain. (tak semua tapi certain orang)

tak de mood aku hari ni. err











No comments:

Post a Comment

NIVEA BLACKBERRY SHINE

  NIVEA BLACKBERRY SHINE (LIPBALM) Rahsia bibir mungil macam bontot baby,hari ni MP nak cuci sawang dekat blog ni alang2 tu aku update lah s...