Wednesday, May 18, 2022

JOM BORAK BY MP

 JOM BORAK 

Tajuk aku pun tak nak kalah hahah. So, how's your day? feeling okay? kerja okay? belajar okay?. aku harap semua baik-baik saja. 

Aku sekarang tengah dalam proses nak share dengan korang cara penjagaan kulit. Don't worry barang-barang yang aku pakai semua ada dekat drugstore. 

semua yang aku pernah pakai and best, aku share nanti. cuma sekarang aku busy sikit. aku tengah belajar "how to manage my time" haa lebih kurang macam tu lah.

Aku harap ramai dapat support apa yang aku buat ni. Kalau korang ada benda yang nak suggest , just tell me atau korang komen je insha allah aku balas.

sebelum aku akhiri kata-kata merapu aku ni, aku nak share satu lagu dekat korang. Nak mengamit memori dulu-dulu. yang tak minat korea, jangan skip! dengar jugak. ni dikira paksaan ye. hahaha



Dipersilakan layan. bye 

No comments:

Post a Comment

NIVEA BLACKBERRY SHINE

  NIVEA BLACKBERRY SHINE (LIPBALM) Rahsia bibir mungil macam bontot baby,hari ni MP nak cuci sawang dekat blog ni alang2 tu aku update lah s...