Wednesday, May 11, 2022

SUDAH TAK CINTA BY ZIELL FERDIAN

 SUDAH TAK CINTA BY ZIELL FERDIAN

Olla... assalamualaikum semua. lama MP menyepi, busy cuollss. MP nak ucapkan selamat hari raya buat semua umat islam yang menyambut hari raya. 
hari raya tahun ni semua kelam kabut hahaha.

maklum lah panic semua. tapi still lagi meriah. u know what, aku punya kelam kabut raya kedua baru nak gi beli barang nak buat rendang! hengkau ghasa?

tudung raya aku pun tak ada lagi -_-  mengelabah malam tu nak gi cari. last-last raya first aku, second raya. hmmm

janji aku raya kan..

okay lah aku nak share dengan korang lagu ni. best, dan sedap lah telinga aku dengar hahaha. kalau korang dah pernah dengar, tolong buat-buat tak dengar je ye.



LIRIK LAGU SUDAH TAK CINTA





Jangan kau datang lagi

Cinta telah aku kemasi

Dan kuharus beranjak pergi

Jangan kau tangisi

 

Dan jika hati sudah tak mau

Maka jangan datangi aku lagi

Sampailah disini kisah kita kasih

Aku harus pergi

 

Dan jika hati sudah tak cinta

Maka jangan pernah engkau memaksa

Aku telah lelah dengan semuanya

Sampai disini saja













No comments:

Post a Comment

NIVEA BLACKBERRY SHINE

  NIVEA BLACKBERRY SHINE (LIPBALM) Rahsia bibir mungil macam bontot baby,hari ni MP nak cuci sawang dekat blog ni alang2 tu aku update lah s...